Och en nypa Berlin

 
Ja, igår var det sista "fria natten" på sommarlovet. Så jag och Linda tröttnade på Tyresö vid 21 tiden och drog in till stan, vi pratade så mycket att vi glömde gå av i Slussen där vi tänkte köpa kaffe sen vandra runt i gamla stan och söder och fota lite och tramsa runt. Så vi gick av i Gamla Stan istället och gick runt där tills vi tröttnade och då gick vi till Söder. Riktigt mysigt var det och det hände en massa roliga saker, spöken, fyverkerier, jag höll på att bajsa på mig och massa annat haha. Jag och Linda tog en massa bilder på varandra, här är några jag gillar, kanske kommer upp några fler nån annan dag. SKOLA IMORGON!!!!! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0