Den vita helgen.

Så, what happend? På fredagen var ganska trött så jag stack hem direkt efter skolan. Senare på dagen så ringde Linda mig och frågade om jag ville hänka på henne och några kompisar till Pizza Hut inne i stan men morsan skulle laga värsta Italienska middagen så jag avstog men åkte in mot stan senare vid 9 tiden. Där inne mötte jag linda och dom. Vi var sugna på fest men hade ingen dricka så vi avstod från det.
Istället mötte vi upp några andra vänner inne på Cafe 60. Vi satt och snackade och försökte komma på något att göra, några tipsade om laserdome och det var många som inte hade prövat det förut, bland annat jag. Så vi gick till Laserdomen vid Odenplan vid Boulebar.. Kommer ihåg Boulebar för det var det ända som kom upp när jag skulle checka in hehe. Nej så vi körde 30 min. Först var det vårat lilla gäng i 15 min sen så lät vi ett grabbgäng få spela med oss den andra halvan, så vi var 20 pers som sprang runt och sköt på varandra. Jävligt kul!
På lördagen var jag hemma typ hela kvällen med mammsen medans mina vänner stack till Entourage, hatar seriöst att vara 16 när ens vänner ska ut på krogen/nattklubb och man inte kan följa med. Men i sommar blir det AJYA FUCKING NAPA och då jävlar ska jag festa loss!
Aja här kommer lite bilder från fredagen!
sdf
Amanda Samuelsson gillar ej kameran..
Becci på tuben
fgdfg
Linda och jag
sdf
I väntan på kissnödiga brudar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0