Valborg

Är ni redo för att se några tråkiga bilder från valborg? Dags att försvara sig dåra, jag ville inte ta med kameran för jag skulle dricka och jag hade mobilkameran som tar ganska bra bilder. Men så märker jag på väg in till stan att min mobil håller på att dö, så tog ca 10 bilder under hela kvällen och tog inga från senare på kvällen (då allt roligt hände) utan endast under förkröket, vilket är jävligt synd. Plus många bilder är utan blixt och det var när mobilen verkligen höll på att dö och då fick man inte ta med blixt.. bajs.
AJA.. vad hände då?

Kl 7 mötte jag Linda och hennes kompisar, vi köpte dricka till kvällen och åt på donken vid Centralstationen. Åkte till förfest på söder och senare gick vi till tanto och hade det mysigt, sen åkte jag och Linda hem. Kort och bra, valborg var helt okej... inget speciellt, hoppas nästa år blir bättre. då blir det fan uppsala!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0