FREDAG KOMMER ROCKA FETTTTT

Nemen tjenare! Längesen!
Just nu skriver jag ett blogginlägg och är jättekissnödig men kissa gör jag sen, jo föresten så lägger jag upp de få och riktigt kassa bilder från valborg sen också efter kisspausen. Känns som att det är en massa stavfel i detta inlägg nu när jag är så stressad men ajajaja.. BTW! Fredag kommer rocka för att.... jag ska vara statist i en reklamfilm (CASHFLOW) Kommer nog bli kul. Ska dock inte säga något bara vara med i bakgrunden, tror jag. Det är reklam för SAS (flygbolaget om ingen visste det..?) och vi ska spela in på dagen så går tidigare från skolan vilket också är nice!! SEN PÅ KVÄLLEN BLIR DET LMFAO!! Tagga, dock kommer jag typ få stå längst bak då jag kommer dit så sent, ville verkligen köa från kl halv 3 typ med Jenny och Therese men så kom den här reklamgrejen och jag kunde inte tacka nej. Men den slutar kl 18 och konserten börjar kl 20 så jag hinner ju + plus Linda åker med mig så slipper jag leta efter mina favvobrudar jenny och therese där inne ensam.
kommer lägga upp en bild som inte alls har med inlägget att göra, tog den på valborg, jag och Daniella. vackra som få!
gud vilket rörig inlägg, kisspaus...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0