The Cardigans, Blur, no doubt och en smula Skrillex + The Cure

Idag har jag lyssnat på musik typ hela dagen och pluggat och har fått flera fml känslor. Ett av de var när jag skrev 1000 tecken för mycket till en historia uppgift eller när min sims gubbe dog när jag lirade det hos linda. Idag har jag även hängt på söder och ätit tårta hemma hos Linda, sen käkade jag panerad torsk till middag hemma och jag har ben i halsen.. usch. Ganska random dag och skönt att slippa dra till skolan imorgon. Men har saknat skolan lite faktiskt eftersom jag har inte gjort ett skit på sportlovet så behöver rutiner, och så saknar jag Esereth och Jenny också hahah ;) 
Blablabla.. nu ska jag dunka musik och surfa runt på nätet och kolla efter skor och in till stan imorgon och inhandla vårskor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0