comeback wiiihooooo

Ska man kalla detta en comeback? Eller ska jag säga förlåt för jag inte har gjort ett inlägg på typ 1 månad?
 
Comeback låter bättre! Typ som en superhjälte som har problem i privatlivet och så går världen under, tills.. En vacker dag då sätter superhjälten på sig sin mantel och räddar alla. Vet inte vad jag babblar om, drar nog en ursäkt till varför den nya ubercoola bilder ser ut att komma från en serietidning. Sanningen är inte att jag är en superhjälte utan jag har geekat photoshoop nu i sommar när det har regnat så jävla pissigt mycket. Så jag är väl förbered för skolan! Läser foto och journalistik på Mediagymnasiet i Nacka för dem som inte visste det och börjar 2an imorgon.. fettt taggaddd!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0