jävla spotify reklam



... Om cirka 30 timmar sticker min Linda till varma Gran Canaria, så jealous! Vad ska jag hitta på i 2 veckor när min bästa vän och granne är borta? Jaja jag klarar mig ska på fest på fredagen och sen på lördagen och söndagen blir det träffa släkt och fira påsk och sen så kommer jag inte kunna gå ut veckan därpå för jag kommer vara så jävla uppsvullen av allt jävla godis.
Jag äter faktiskt aldrig godis, om jag inte blir bjuden. Brukar inte vara sugen på att köpa det, brukar köpa chips eller choklad om jag vill ha något gott eller om det är helg. Men påskgodis är himmelskt! Åååå nu ska jag dregla och längta tills mitt godis kommer...
Bilderna är från igår när vi satt vid barnsjön i typ 2 timmar och pratade med ankor och skrämde folk som joggade på andra sidan, och vi lyssnade på några klassiker. soft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0