Ska vi fotografera något äckligt? Baby.

Jag och Therese håller på att göra en fotoupgift tilsamans som ska vara inne på onsdag så har fotograferat idag och imorgon efter skolan. Det ska handla om miljöförstörning.. Vi älskar våran ide också haha! Här är 3 bilder som jag redigerade snabbt till bloggen, de riktiga bilderna kommer bli redigerade på ett annat sätt och jag visar er resultatet i veckan när det är klart. Tror det blir ett par grymma bilder vi kommer knäppa fram. Ja vad händer i veckan då Emil? Foto imorgon och sen träffa Helena om jag hinner, konsert på onsdag efter skolan, sen fest någon dag under Kristi helgen... Är ju ledig tor-sön så det är skönt. Funderar på att dra in till stan och fotografera i helgen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0