En evighetsmaskin

Har updaterat dålig på grund av att min sladd från mobilen till datorn vägrade att fungera, tills nu. Vill inte ge er tråkiga inlägg utan bilder. På tal om bilder så är jag så grymt kåt på att dra ut och fotografera. Har så sjukt mycket idéer så jag spricker. Nu ska jag slänga ihop några inägg från veckan.


Förra veckan så åkte jag och Linda in till Maskinen efter skolan på Gröna Lund och där mötte vi upp de härliga tjejgänget Karin, Emma, Linnea och sist men inte minst Jenny! Vi Fikade bakom dansbanan i någon timme sen när konserten började så trängde vi oss in i folkmassan. Och som vanligt så står folk som ihoppackade sardiner och alla vill dansa, aj. Det roliga var att dem höll på i flera år.. konserten tog aldrig slut (vilket är väll bra?) och dem framförde låtar jag ALDRIG har lyssnat på, är inget fan av dem men kul att utnytja sitt Gröna Kort för endast 199kr! 



Karin

Emma och Jenny



Linda, Jenny och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0