hej världen



Tänkte att det var dags att ta årets första bild då jag har solglasögon, coolt huh? Riktigt ballt ska ni veta, de här enkla makapärerna är från h&m och kostade ynka 50-70kr. Så niceeeee älska h&m, ikea, blondiner, nobelpriset, norrsken, skärgården, göteborg, stockholm, gröna lund, naturen, havet, människorna, våran kungafamilj, radhuskärringar, svensk julmat, midsommar, sill och annan god fisk, och MASSA annat! ÄLSKA SVERIGE. Har inget speciellt att skriva så jag blev lite random nationalist här helt plötsligt, ne men nu ska jag ta mig en svensk kopp kaffe! Men ska vara lite amatörmässig och hälla i en skvätt mjölk.
HEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0