REBECCA & FIONA

Det känns som att min blogg börjar domineras av inlägg ifrån Gröna Lund, men det skiter jag i för dem har verkligen lyckats skrapat ihop många bra artiser i år. Och jag ska se alla! Eller många av dem i alla fall haha. Igår spelade de grymmaste och de snyggaste tjejerna i hela Sverige, nämligen Rebecca & Fiona! Jag älskar deras musik och har gjort det länge och dem är en stor inspirationskälla. De gick en dokumentär på svt för ett tag sen som handlade om dem som är grym! Den heter Rebecca & Fiona the documentary någonting. Kolla på den!!!

Här kommer lite bilder som jag tog på konserten igår. Lite svårt när man dansar som en galning samtidigt..














jävligt nöjd med bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0