Pictures Of You

Just nu bloggar jag.. Men precis nu så låg jag i sängen med hörlurar på och spelade Pictures of you med The Cure. Jag bara låg och blundade och tänkte att The Cure måste vara det bästa som finns, inom musik då. Jag blir så jävla glad, vet inte varför men intron till alla deras låtar får mig att få gåshud som fan inte går att beskriva. Dock finns det massa andra bra band/artister men ingen slår The Cure, eller jo... kanske Blur, åh vad jobbigt. Och nu blev jag sugen på Blur så ska nog lyssna igenom något album och sen sova. Bloggar mer imorgon, här är en bild på mig som togs igår när jag var på Lindas landställe. Därför har jag inte kunnat blogga för att jag har varit där....
btw, alla som läser detta måste lyssna på Blur - Tender. Jag gråter seriöst just nu för den är sååå bra. ååå

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0