skriva skriva skriva

Hej i lingonskogen
Jajaja vill inte blogga om skolan då inget intressant hände, men jag gör det ändå. Förutom att jag fick jävligt bra respons på min text i journalistik och att jag har stört mig på några från klassen som fan, några vet säkert vilka jag menar, andra har ingen susning. Ja på bilden ser ni Annis och Linn som gav mig mitt skratt för dagen, min styvpappa fick också mig att asgarva vid middagen idag då mamma frågade vart jordgubbarna kom ifrån. Han svarade "konsum".. Eh a jag tyckte det var kul i alla fall. 
Ikväll händer inget speciellt. Linda kommer ju hem inatt får se om hon kommer hem innan jag somnar! Saknar henne sååååååå mycket!! Aja nu vibrerar min mobil, det är nog emma som jag ska ut och träffa nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0