kärlek som luktar thailänsk fisksås

Pappa ringde klockan 2 och jag drog min in till Haninge till thaitemplet och mötte honom. Han är god vän till en musk som "jobbar" där och det var en liten festival där. Och det stank fisksås över hela stället och blev lite magsjuk tror jag efter den vidriga maten. Thaimat är god, men fan inte där. Och på tal om ingenting så började låten "Björne - Dödshot från en snigel" på min youtube playlista. Aja, det var ganska roligt att spana in alla äckliga gubbar som gick med 20 år yngre thaikvinnor och såg några ladyboys här och där... Och på scenen var det massa skrikiga thaikärringar som sjöng. Lite trevligt var det i alla fall.. Bonsi som pappas kompis heter är världens snällaste kille, fick massa gåvor som medecin (knark lol) och ett halsband.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0