Waynes x2

Jag brukar inte hamna på Waynes Coffehouse.
Speciellt inte 2 ggr på samma dag. Det bara blev så, jag föredrar lite mindre och mysigare ställen där man inte trängs bland skrikande latte morsor och fjortisar med gina påsar. Men Linda var sugen som fan på deras räksallad, och den är god! Så vi satt och åt lunch där. Innan hade vi varit och impulsköpt lite saker på stan. Vi kom dit ganska tidigt ungefär vid 10-11 tiden pga att båda hade studiedag idag. Köpte en väldigt billig vinterjacka från jc, och sedan gick vi in på Hollister och hitta lite stuffs! Riktigt skönt att vi var dom ENDA i butiken, det är inte ofta man är det. Sen tog vi en chai på Waynes innan vi drog hem.
Så har jag spenderat min lediga dag haha.


Osocial Linda på WH

tre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0